Sėkmingo kosmetikos gamybos verslo paslaptys.

Pokalbis su „MANO“ kosmetikos įkūrėja Rūta Gvazdaitiene

Rūtos verslo idėja gimė labai praktiškai ir paprastai – supratus, kad rinkoje nėra jai patinkančių odos ir plaukų priežiūros priemonių. Būtent tada į kosmetikos gamybą Rūta nusprendė pasinerti pati – „nesu nei chemikė, nei biologė, bet viską pasiekiau savo užsispyrimu ir degančiu noru“.Panašu, kad šis Rūtos užsidegimas tikrai pasiteisino – šiandien vos prieš 5 metus jos kartu su vyru įkurtas prekės ženklas „MANO“ turi 4 samdomus darbuotojus, 300 kvadratų ploto gamybines patalpas ir net 25 produktus savo asortimente. Apie tai, kaip jai tai pavyko, ir kalbamės šiandienos pokalbyje.

Susipažinkime – papasakok apie save ir savo veiklą.

Esu Rūta, jau devintus metus deganti noru sukurti tobulus odos ir plaukų priežiūros kosmetikos gaminius. Šeštus metus kartu su vyru Marijampolėje kuriame ir puoselėjame nuosavą kosmetikos gamybos verslą. Esu lengvai išprotėjusi dėl tobulėjimo, naujovių paieškų, be galo myliu savo veiklą ir visus jos užkulisius.

Kokia buvo „MANO“ kosmetikos pradžia? Kodėl pasirinkai būtent šią industriją?

„MANO“ prekės ženklas atsirado prieš 4 metus. Po metų intensyvaus darbo tyliai laboratorijoje, pasiūlėme lietuvėms itin natūralų, bet labai veiksmingą produktą – aliejinius serumus plaukams ir galvos odai. Kadangi produktų efektyvumas kalbėjo pats už save, žinia sklido iš lūpų į lūpas – pradžioje augome itin sparčiai.

Pačią kosmetikos gamybos industriją pasirinkau gana atsitiktinai ar lemtingai – paskutiniais studijų metais mane pakvietė dirbti į lietuviškos kosmetikos gamybos įmonę. Nors šios įmonės jau nebėra, vis tik jos indėlis mano gyvenime didžiulis - taip pamilau ne tik natūralią kosmetiką, bet ir patį procesą, kad supratau, jog tai yra visiškai svajonių darbas – veikla, kuri „įžiebia“ akyse liepsnelę, apie kurią negaliu negalvoti nei vieną dieną, kuri nuolat įkvepia ir motyvuoja.  

Nors esate dar pakankamai jauni, augate stulbinančiu greičiu – kas padėjo to pasiekti bei vystyti veiklą kryptingai ir tikslingai

Motyvacija, begalinis noras tobulėti, aiškūs ir dideli vidiniai tikslai, perfekcionizmas.

Kokią vietą „MANO“ kosmetikos kūrime užima tvarumas? Ar draugiškumas aplinkai bei vartotojui šiandieninėje rinkoje yra svarbus ir vertinamas? 

Tvarumas yra vienas itin svarbių mūsų prioritetų. Nors kol kas dar esame tvaresnių pakuočių sprendimo paieškose (išduosiu paslaptį, artimuose planuose – pakuotės iš bioplastiko (pagaminto iš cukranendrių), kietieji šampūnai), didelį dėmesį skiriame net ir mažoms smulkmenoms.

Pavyzdžiui, stengiamės, kad net ir siuntose būtų kuo mažiau plastiko – naudojame popierinę lipnią juostą, popierinį užpildą, kartonines dėžutes, kur tik įmanoma – atsisakome antrinės pakuotės. Tiek mums asmeniškai, tiek mūsų klientams dėmesys aplinkai yra labai svarbus ir tikrai vertinamas.

Tradicinis mūsų naujienlaiškių klausimas – kas, Tavo nuomone, yra spindinti moteris?

Man spindinti moteris – tai didžiąją laiko dalį pozityvi ir laiminga, savimi patenkinta bei pirmiausia save mylinti moteris. 

Rūtą ir "MANO" kosmetiką gali rasti čia:

Internete - www.manoritualai.lt

Instagram - @manokosmetika

Facebook - @MANOkosmetika

#1 veiklių ir versliųmoterų Klubas Lietuvoje

TAPK NARE