Monika Jahani - strategė ekspertams ir paslaugų teikėjams. Ji - verslo mentorė, sukūrusi ne vieną verslą ir daugiau nei dešimtmetį dirbanti su kūrėjais bei verslininkais. Jos kelias nebuvo tiesus: pakilimai, nesėkmės ir perdegimas išmokė, kad verslas nėra tik strategija - jis tiesiogiai susijęs su žmogumi, jo vertybėmis, energija ir vidine būsena.
Šiame kurse sužinosi 👇
〰 Kaip išsikelti aiškius strateginius tikslus?
〰 Kaip iš savo kompetencijų ir patirties sukurti tokius pasiūlymus, kuriuos žmonės nori pirkti?
〰 Kaip parduoti organiškai per socialinius tinklus ir kitus kanalus?
〰 Kaip atrasti Tau tinkamiausią matomumo formatą, net jei dar nesi pasiruošusi rodytis viešai
〰 Kaip paruošti kliento kelią nuo pirmo kontakto iki sprendimo pirkti?
〰 Kokios dažniausios klaidos, stabdančios pardavimus?