Kaip pasiekti savo idealų klientą ir tinkamai komunikuoti?

Kursas su Lina Mass

Nori tapti dažnai rekomenduojamu verslu, bet vis suki galvą, kaip to pasiekti? Prekės ženklų strategė bei grafikos dizainerių mentorė Lina Mass, Tau padės atsakyti į visus neaiškumus ir kylančius klausimus.

Lektorės parengtą kursą sudaro septynios teorinės ir dvi praktinės pamokos. Pamokų metu turėsi galimybę sužinoti, kaip turėtų atrodyti idealaus kliento paieška, koks turėtų būti prekės ženklo personos kūrimas, kodėl turėtume pažinti savo idealų klientą bei kaip nepadaryti didelių vizualinių klaidų, kurios vėliau galėtų kainuoti dar daugiau. Šis kursas yra puikus gidas, norint atrasti būdus, kaip prieiti prie savo auditorijos ir tinkamai komunikuoti.

  • Kaip išvengti prastų dizaino patirčių?
  • Kliento žinojimo ir pažinimo nauda
  • Idealaus kliento identifikavimas
  • Idealaus kliento formavimo užduotys
  • Ką svarbu žinoti apie prekės ženklo personos formavimą?
  • Pozicionavimas ir prisistatymas
  • Vizualinis identitetas
  • Kalbėjimo tonas
  • Kaip reikėtų suformuoti prekės ženklo personos kryptį?
  • //new scroll