Alina Ostrouch – mados prekės ženklo Borisetti įkūrėja.
Kartu su mama Alina sukūrė elegancija ir išskirtinumu dvelkiantį prekės ženklą ir kuria rankų darbo skrybėles, kitus galvos apdangalus ir aksesuarus. 👒
Tačiau ši sėkmės istorija neatsirado per naktį – iki Borisetti Alina išbandė ne vieną verslo idėją, patyrė nesėkmių, bet nenuleido rankų. Nuosekliai ir drąsiai žengdama į priekį, ji sukūrė tvirtą, išskirtinį ir atpažįstamą vardą mados pasaulyje, paremtą kokybe, vizija ir atkakliu darbu. ✨
Šiame interviu išgirsi:
- Kaip reaguoti į rinkos poreikius ir suprasti, kokia idėja verta vystymo?
- Kokios didžiausios klaidos dažniausiai pasitaiko kuriant mados verslą?
- Kaip neperdegti, kai esi atsakinga už viską?
- Koks turinys veikia prabangos segmento mados prekių ženklui?
- Kaip pradėti plėtrą į užsienį, kai įsitvirtinai vietinėje rinkoje?
- Kokius paprastus įpročius verta įtraukti į kasdienybę, kad jaustumeisi sveikesnė?
- Kodėl verta deleguoti darbus ir kaip tai daro įtaką augimui?
- Kokie maži, bet labai veiksmingi žingsniai padeda palaikyti kasdienę motyvaciją?