Atgal

Kūryba, kokybė ir ištvermė: ką reiškia kurti mados verslą Lietuvoje?

Interviu su Alina Ostrouch

Kaip nepasiduoti po pirmos nesėkmingos verslo idėjos? Sužinok išklausiusi šį pokalbį!

Alina Ostrouch – mados prekės ženklo Borisetti įkūrėja.

Kartu su mama Alina sukūrė elegancija ir išskirtinumu dvelkiantį prekės ženklą ir kuria rankų darbo skrybėles, kitus galvos apdangalus ir aksesuarus. 👒

Tačiau ši sėkmės istorija neatsirado per naktį – iki Borisetti Alina išbandė ne vieną verslo idėją, patyrė nesėkmių, bet nenuleido rankų. Nuosekliai ir drąsiai žengdama į priekį, ji sukūrė tvirtą, išskirtinį ir atpažįstamą vardą mados pasaulyje, paremtą kokybe, vizija ir atkakliu darbu. ✨

Šiame interviu išgirsi:

  • Kaip reaguoti į rinkos poreikius ir suprasti, kokia idėja verta vystymo?
  • Kokios didžiausios klaidos dažniausiai pasitaiko kuriant mados verslą?
  • Kaip neperdegti, kai esi atsakinga už viską?
  • Koks turinys veikia prabangos segmento mados prekių ženklui?
  • Kaip pradėti plėtrą į užsienį, kai įsitvirtinai vietinėje rinkoje?
  • Kokius paprastus įpročius verta įtraukti į kasdienybę, kad jaustumeisi sveikesnė?
  • Kodėl verta deleguoti darbus ir kaip tai daro įtaką augimui?
  • Kokie maži, bet labai veiksmingi žingsniai padeda palaikyti kasdienę motyvaciją?

#1 veiklių ir versliųmoterų Klubas Lietuvoje

TAPK NARE