Sėkmingo prekinio ženklo formulė

Interviu su Marija Valaite

Marija pripažįsta, kad savo verslo norėjo visada, o šią svajonę jai pavyko išpildyti vos 25-erių metų, tačiau tai dar nebuvo MATH.

Marija Valaitė – prekinio vardo „MATH Scientific“ bendraįkūrėja ir vadovė. Marija pripažįsta, kad savo verslo norėjo visada, o šią svajonę jai pavyko išpildyti vos 25-erių metų, atidarius savo drabužių valyklų tinklą. Visgi, įgyvendinusi net kelias nuosavo verslo idėjas bei pasiekusi įspūdingų samdomo darbo pozicijų, Marija jautė, kad šios galimybės jai neleis pasiekti tokių aukštumų, apie kokias ji svajoja.

Būtent tada Marijai bei jos verslo partneriams gimė „MATH“ idėja, paremta noru kurti pridėtinę vertę vartotojams ir visuomenei. Siekis sumažinti atotrūkį nuo gamintojų duodamų pažadų ir tai, ką iš tiesų gauna vartotojas Marijai ir jos partneriams buvo sėkmingas – šiandien „MATH“ yra bene žinomiausias kosmetikos prekinis vardas Lietuvoje, sėkmingai žengiantis ir į užsienio rinkas. „Tikėjomės, kad mums seksis, tačiau nesitikėjom, kad seksis taip greitai ir taip gerai...“,- dalinasi Marija. Apie tai, kokia gi yra sėkmingo prekinio vardo formulė kalbamės šiame interviu.

//new scroll