Kaip pradėti ir sėkmingai vystyti nišinės agentūros verslą

Interviu su Kotryna Kurt

Sprendimas buvo priimtas apgalvotai, o nišinė sritis leido ne tik lengviau startuoti, bet ir pasiimti konkrečią rinkos dalį.

Šio interviu viešnia, „LinkedIn“ konsultacijų įmonės „Linkedist“ bendraįkūrėja ir direktorė Kotryna Kurt neslepia, jog kuriant nišinę agentūrą ne kartą girdėjo aplinkinių klausimus: kodėl neprijungiate daugiau soc. tinklų, kaip Jums pavyks sėkmingai augti?

Kotryna pasakoja, jog sprendimas buvo priimtas apgalvotai, nišinė sritis leido ne tik lengviau startuoti, bet ir pasiimti konkrečią rinkos dalį ir taip išsiskirti tarp tūkstančio kitų agentūrų.

Šiame pokalbyje Tavęs laukia:

  • Koks buvo pirmasis Kotrynos verslas, kodėl jis nepavyko?
  • Kaip atrodė agentūros vystymas ir 6 mėnesių pasiruošimas?
  • Pašnekovės patarimai, kuriuos turėtų įsidėmėti kiekviena norinti vystyti verslą su partnere ar net keliomis.
  • Kodėl reklama LinkedIn platformoje yra brangesnė, kuo vertingesnė?
  • Kaip agentūros vadovė išsirenka komandos narius, kurios vertybės yra kertinės?

//new scroll