Kaip išdrįsti siekti pokyčių karjeroje?

Pokalbis su „Juicy Inbox“ įkūrėja Dovile Žili

Ar žinojai, kad 1$, išleistas elektroninio pašto marketingui, atneša net 42$ grąžos? Iki pažinties su naujienlaiškių rinkodaros specialiste bei „Juicy Inbox“ įkūrėja Dovile, to nežinojome ir mes. Supratus šio kanalo galią ir potencialą, daugiau nei 10 metų patirties rinkodaroje turinčiai Dovilei tai tapo pačia įdomiausia sritimi.

Naujienlaiškių efektyvumą išbandžiusi bei juo įsitikinusi pati, šiandien jų potencialą Dovilė padeda išnaudoti kitiems verslams – kviečiame susipažinti su jos istorija!

Susipažinkime – papasakok apie save ir tai, kuo užsiimi.

Esu Dovilė Žilinskienė – elektroninio pašto rinkodaros strategė ir automatizacijos specialistė. Padedu online verslams maksimaliai išnaudoti šį rinkodaros kanalą ir turiu misiją pakeisti nusistovėjusią skeptišką nuomonę apie naujienlaiškius. 

Tave geriausiai pažįstame kaip elektroninio pašto marketingo specialistę – kaip ši veikla atėjo į Tavo gyvenimą?

Link savo dabartinės veiklos ėjau kryptingai, tikrai nebuvo taip, kad vieną dieną atsibudau ir nusprendžiau būti elektroninio pašto rinkodaros specialistė.

Baigiau marketingo studijas universitete, daugiau nei 10 metų kaupiau patirtį dirbdama rinkodaros specialiste ir vadove, turėjau savo online verslą - visose patirtyse mačiau ir savo kailiu išbandžiau įvairius komunikacijos kanalus. Gerai mačiau ir supratau, kaip elektroninio pašto rinkodara gali padėti siekti verslo tikslų, todėl norėjosi ją dar labiau suprasti ir pažinti.

Įvairūs kursai, konferencijos, knygos, atvejų analizės, eksperimentai su savo duomenų bazėmis – ši sritis mane tiesiog įtraukė. Vėliau atėjo laikas, kai supratau, kad savo sukauptomis žiniomis noriu dalintis ir su kitais.

Panašu, kad dauguma Tavo veiklų visuomet buvo susijusios su marketingu. Ne paslaptis, kad ši sritis reikalauja didelio kūrybiškumo – kur įkvėpimo ir naujų idėjų ieškai Tu?

Čia turbūt jau nieko nenustebinsiu atsakydama, kad internete. Esu dėkinga amžiui, kuriame gyvenu. Tik internetas sukuria pasaulį be sienų. Aš galiu dalyvauti pasaulinio lygio konferencijose, kurios vyksta už Atlanto, iš „Amazon” gauti nišines knygas, semtis patirties iš specialistų visame pasaulyje, dalyvauti diskusijose su „Airbnb” ar „Shopify” marketingo vadovais. 

Kitas mano įkvėpimo šaltinis – žmonės. Bendraudami ir dalindamiesi patirtimis mes galime judėti pirmyn, išbandyti tai, ko galbūt niekada net nebūtume sugalvoję, atrasti naujus tos pačios problemos matymo kampus. Bendravimas su žmonėmis padeda suprasti ir įsisąmoninti, kad visi mes esame skirtingi ir kad negali pasikliauti tik savo nuomone.

Nors per savo karjerą išbandei nemažai samdomo darbo rolių, šiandien dirbi sau ir, atrodo, kai tai Tau sekasi puikiai. Kokia yra Tavo darbo sau patirtis ir ką galėtum patarti apie tokį pokytį svarstančiai moteriai?

Aš niekada neskirstau darbų pagal susitarimo tipą. Ar tai yra darbo sutartis, ar paslaugų sutartis, ar kitas susitarimas – visais atvejais tai yra susitarimas bendradarbiauti. Aš vertinu tik projektą ir darbo pobūdį – ar jis įdomus ir ar aš galėsiu augti dirbdama su šiuo projektu.

Jei moteris svarsto apie pokytį, vadinasi dabartiniai veiklos marškinėliai jau išaugti ir reikia naujų iššūkių. Noriu, kad moterys nepasiduotų visuomenės idealizuojamai savo verslo vizijai, o sektų ten, kur veda svajonės ir tikslai. Mano patarimas nebijoti pokyčių, bet priimti juos protingai. Ir dar svarbus momentas – nebijoti klysti ir priimti nepopuliarius sprendimus. Tai mūsų gyvenimai, leiskime sau juos gyventi taip, kaip MUMS pačioms norisi. 

Tradicinis naujienlaiškio klausimas – kas, Tavo nuomone, yra spindinti moteris?

Moteris spindi tuomet, kai ji pilna vidinės ramybės, tikėjimo tuo, ką daro ir supratimo, kas ji pati yra, kai ją supa mylinti ir palaikanti aplinka. Man regis tai yra laimės, kuri spindi, formulė. 

Dovilę gali rasti čia:

Instagram - @dovile_zili

LinkedIn -  Dovilė Žili

"Juicy Inbox" 

//new scroll