Kaip įsitvirtinti mados industrijoje?

Pokalbis su „BYME“ įkūrėja Laura Dvinelyte

Laura – mados prekės ženklo „BYME“ įkūrėja. Neabejojame, kad šį prekinį vardą jau esi girdėjusi, o galbūt ir susipažinusi su Lauros kuriamais darbais ir talentu.Visgi, šio prekinio vardo sukūrimo kelias ir istorija tikrai nėra žinoma daugeliui. Ir būtent ja nuoširdžiai ir atvirai šiame pokalbyje pasidalins Laura. Kviečiame susipažinti!

Susipažinkime – papasakok apie save ir savo veiklą.

Esu Laura – diplomuota mados dizainerė. Turiu prekinį ženklą „BYME“, kuriam šiemet jau 5-eri! „BYME“ – tai Lietuvoje siuvamų drabužių prekinis ženklas, kurio asortimente dominuoja moteriški drabužiai, bet pamažu jį plečiame ir vyriškais. Drabužių kiekiai limituoti, tad tikrai nėra masinė gamyba. 

Savo veiklą pradėjai vystyti labai jauna – būdama vos 16 metų. Kas padėjo žengti tokį drąsų žingsnį?

Žengti pirmą žingsnį pastūmėjo mama. Augau mamos siuvykloje, mačiau garsių užsienio ir Lietuvos dizainerių drabužius, visą gamybos procesą. Ne tik mačiau, bet ir pati dalyvavau jame – siuvau sagas, pakuodavau drabužius, verdavau diržus. 

2015 m. tapo populiaru dalyvauti mados mugėse/parodose, tokiose kaip „Fashion bazaar“ ir „Design for life“. Mama pasiūlė dalyvauti ir mums. Aš buvau atsakinga už modelių kūrimą bei medžiagų parinkimą, o visas gamybos procesas buvo mamos darbas. Po pirmos sėkmingos parodos, viskas įsibėgėjo – darbo dienomis dirbome prie gamybos, o savaitgaliais važiuodavau į visus Lietuvos miestus ir dalyvavome mugėse.

Na, o sulaukusi 18-os atsidariau individualią veiklą ir viską pradėjau valdyti pati.

Kaip prie „BYME“ prekės ženklo sėkmės prisidėjo socialiniai tinklai? Galbūt turi socialinės medijos patarimų pradedantiesiems mados ženklams?

Ilgą laiką socialinė medija nebuvo prioritetas mano darbe. Keldavau prekes į Facebook grupę ir nematydavau būtinybės elektroninei parduotuvei. Visgi, pirmasis karantinas labai viską pakeitė – kai viskas užsidarė ir neliko gyvų susitikimų.

Dėl to sukūriau elektroninę parduotuvę, pradėjau mokytis Instagram marketingo, vesti savo profilį ir dalintis darbo užkulisiais. Būtent tai ir tapo mano išsigelbėjimas karantino metu. Galiu tik pasidžiaugti, kad su socialinės medijos pagalba plečiamės kasdien. Tai kol kas didžiausias šuolis versle, kuris padeda man būti matoma ir žinoma.

Ne paslaptis, kad mados industrija Lietuvoje tampa vis populiaresnė ir ją kasmet papildo dešimtys naujų prekinių vardų. Kaip tokioje rinkoje išsiskirti ir atrasti savo klientą?

Mados industrija pildosi, tačiau ne visi ir lieka joje. Tai nėra lengvas darbas, kuriam reikia ne tik pagaminti prekę (kas reikalauja labai daug fizinio ir emocinio darbo), bet ir ją parduoti.

Tiesa, mūsų gyvenime gausu pasiūlos – nuo pačių paprasčiausių iki ekstravagantiškų drabužių modelių, todėl išsiskirti iš šios minios nėra lengva.  Visgi, visais laikais žmonėms yra svarbu kokybė ir kūrėjo nuoširdumas. Dažnai perki ne prekę, o emociją. 

Savo darbe stengiuosi ne parduoti, o padėti moterims. Tapti stilingesnėmis, jaustis patogiai, žinoti su kuo ir kaip dėvėti drabužius. Tampu drauge, kuriai parašius sulauksi patarimo apie drabužius, drabužių priežiūrą. Viską darau su meile ir nuoširdumu. Ir mano klientės tai žino.

Tradicinis mūsų naujienlaiškių klausimas - kas, Tavo nuomone, yra spindinti moteris?

Tai mes visos! Nėra vienos teisingos sąvokos ar pavyzdžio. Mes visos esame nuostabios, nuolat tobulėjame ir realizuojame save. Aš kasdien sutinku labai daug moterų ir vis dar negaliu patikėti kokios mes esame stiprios, drąsios ir gražios! Ne tik išore, bet ir vidumi.

Pabaigai, noriu palinkėti visoms tokiomis ir likti! O jei atėjo juodas debesis nepasiduokite, nes ir tai praeis... 

Laurą ir BYME gali rasti čia:

Internete- www.byme.lt

Instagram - @byme.lithuania

Facebook - BYME.

//new scroll