Sėkmingo verslo formulė pagal prekinio ženklo „Rent Boutique“ įkūrėją

Interviu su Žaklina Aišpariene

Dabar „Rent Boutique“ parduotuvę žino kiekviena moteris norinti puoštis tvariai ir stilingai.

Atliktas tyrimas JAV atskleidė, jog iš nusipirktų drabužių vienerių metų laikotarpyje mes panaudojame jų tik 20-30%, tai reiškia, kad didžioji dalis lieka tik kartą pasimatuoti ir galiausiai tampa atliekomis.

Verslininkė Žaklina Aišparienė sukaupusi ilgametę patirtį skirtingose verslo industrijoje ir matydama, kaip žmonės baigia išprotėti su perdėtu vartojimu, nusprendė įkurti tvarios mados prekinį ženklą.

Ir nors ši veikla, kaip pati pasakoja pareikalavo daug įdirbio edukuojant būsimas klientes, dabar „Rent Boutique“ parduotuvę žino kiekviena moteris norinti puoštis tvariai ir stilingai.

Interviu Tavęs lauks prasmingi verslininkės patarimai renkantis naują nišą bei ne(sėkmės) istorijos ir pamokos vystant skirtingų sričių verslus.

//new scroll